Kłopoty z nadwagą lub formą?
ZRZUĆ TO na mnie!

Dla siebie

Ćwiczysz dla siebie. Bez udowadniania, że "umiesz". Nie dasz rady dziś? Dasz radę jutro.

Po godzinach

czyli po załatwieniu ważniejszych spraw (rodzina, dom, praca :) Po godzinach zawsze możesz znaleźć chwilę, żeby zrobić coś dla zdrowia i lepszego samopoczucia.

Prostota

Proste, skuteczne ćwiczenia. Twoje ciało jest najlepszym "narzędziem".

Trenuj w plenerze

Trening ruchowy w górzystym, malowniczym terenie (Bielsko-Biała - na Gaikach). 60 minut ćwiczeń zręcznościowych, siłowych, szybkościowych, wytrzymałościowych i rozciągających. Ćwiczenia interwałowe w rytmie: trudniej - łatwiej - trudniej - łatwiej. Tempo dostosowane do Twoich możliwości i warunków fizycznych - ćwiczymy z głową :)

Bielsko-Biała, góra Gaiki - zobacz gdzie ćwiczymy

Trening wzbogacony o ćwiczenia bokserskie

Technika, koordynacja, szybkość. Praca z przyrządami i partnerem. Trening bokserski znakomicie sprawdza się podczas zajęć crossfitowych. Poprawisz koordynację ciała, refleks i podkręcisz swoją formę.

Jesteś cały czas w ruchu i zrzucasz wagę

Cały trening w ruchu - bez monotonii, ani jednostajnie powtarzanych ruchów - cały czas coś się dzieje:)

W tempie, ale tak, żebyś dał/a radę. Poprawisz kondycję i zrzucisz kilogramy, których chcesz się pozbyć :)

Bez obaw - tempo dostosowane będzie do Twoich możliwości.

Poprawisz elastyczność ciała

Rozciąganie to murowany element każdego treningu. Zwiększysz elastyczność ciała, poprawisz zakres ruchu. Dzięki temu redukujesz ryzyko kontuzji nie tylko na treningu, ale też w codziennym życiu.

Zwiększysz swoją siłę

Ćwiczenie siłowe z obciążeniem własnego ciała. Pompki, przysiady i kilka ćwiczeń niespodzianek - przekonasz się, że możesz zrobić rzeczy, o które się nie posądzałeś (łaś) :) Bez obaw - jeśli (jeszcze) nie możesz zrobić danego ćwiczenia, zastąpimy je lżejszym wariantem.

Ten trening jest także dla Ciebie

Dla młodszych i dla starszych. Dla Pań i Panów. Dla zabieganych i dla zastanych. Dla tych, którzy wcześniej ćwiczyli i dla tych, którzy zaczynają.

Jeśli chcesz zwiększyć formę i przy okazji zrzucić kilka kg - ten trening jest dla Ciebie.

Zadzwoń do mnie teraz i dowiedz się jak zacząć: 504 179 065.
Nie czekaj, zmień coś w Twoim życiu już dzisiaj.

Adrian Tomaszewski

Jak wygląda trening?

Jedna godzina. Cały czas w ruchu, w tempie. Bez parcia na wynik, bez udowadniania, że "umiesz" - lekko nie będzie, ale tak, żebyś dał(a) radę. Wszystko w zmiennym rytmie: trudniej - łatwiej - trudniej - łatwiej.

Cały czas coś się dzieje :)

CEL: zrzucenie kilogramów, zwiększenie kondycji i pozytywne wyżycie się. NIE jest to jednostajny bieg lecz cały czas ćwiczenia w biegu/marszu przeplatanym ze zmianami tempa.

Trening cardio, crossfit, interwały. W ruchu (bieg, trucht, marsz, ćwiczenia) – tempo dostosowane do konkretnej osoby. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, kondycyjne, bokserskie, interwały, rozciąganie, na koordynację i siłę z obciążeniem własnego ciała).

Podczas treningu ćwiczę razem z Tobą i oczywiście obserwuję co i jak. Prowadzę tak, żeby starczyło Ci energii na całe zajęcia.

Trening z reguły w plenerze – także zimą, choć oczywiście można też ćwiczyć pod dachem (sala lub u mnie w mini-studiu fit). Podczas treningu w plenerze wykorzystujemy po drodze wszystko, co jest dostępne (np. ławki itp.).

Zobacz przykładowy

plan treningu

Atmosfera treningu

Jeszcze o ogólnym klimacie treningu. Ja sam jestem pozytywnie nastawiony do treningu, ludzi i ogólnie wszystkiego - zatem trening też odbywa się w takim klimacie. Bez spinania się, bez udowadniania na siłę, elastycznie i z głową.

Trening w fajnej, pozytywnej atmosferze i w szybkim tempie.

Pracuję z Tobą cały czas - ćwiczę razem z Tobą, obserwuję, motywuję i pomagam :)

 

Godziny treningów

Godziny treningów do ustalenia, mogą być zarówno wcześnie rano (np. niektóre osoby, z którymi pracuję – chcą właśnie rano przed pracą), a także po południu lub wieczorem.

OFERTA TRENINGOWA

Treningi grupowe

Zajęcia na sali lub w terenie
(Bielsko-Biała i okolice).

Treningi indywidualne

Z dojazdem: u klienta lub w terenie
(Bielsko-Biała i okolice).

JEŚLI JESZCZE MASZ WĄTPLIWOŚCI...

Spokojnie, nikogo nie zamierzam "zajechać" (sam to zrobisz :) Ale lekko nie będzie.

Indywidualne podejście - przed pierwszym treningiem chcę z Tobą porozmawiać, dowiedzieć się, czy lub - co ćwiczyłeś wcześniej, jaką masz formę (bez obaw - egzaminów nie będzie :)) - żeby dostosować tempo do Twojej aktualnej formy i żebyś wyniósł z treningów jak najwięcej. Podczas treningów poświęcam uwagę każdemu ćwiczącemu - nie ma taryfy ulgowej :)

Kłopoty z nadwagą lub formą?
Zrzuć to na mnie!